Solsken kommer efter regn

publicerad den 2011-05-31 kl 20:34:14 i kategorin Mina bilder l Kommentera (0)

Godkväll alla underbara.

Som ni säkert har förstått har jag kommit hem från Alanya. Jag har ingen lust att ens skriva ner det som hände där, och nu är det bara att försöka glömma. Det kommer alltid finnas med mig, och mardrömmarna kommer nog fortsätta ett tag de också. Men jag flydde. Jag kom undan. Det är det som spelar roll. Och jag är förevigt tacksam för stödet jag har fått sedan dess. Men jag måste försöka lägga det bakom mig.

Ni ska såklart få se bilder från resan, men det blir om några dagar. Jag vill inte påminnas om resan alls just nu. Därför får ni istället en bild på mig när jag var och åt lunch hos Heléne idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback