Tisdag utan kör

publicerad den 2011-05-17 kl 08:29:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!

Jag hinner skriva lite snabbt innan jag ska iväg och möta mamma för att åka in till SÖS. Det är mitt sista möte där på Ungdomsenheten. Jag brukar ha svårt för avsked och så, men jag kan glatt meddela att det känns väldigt bra att avsluta där! Haha, inte så konstigt kanske? Vem tycker att det är roligt att vara på möten på sjukhus? Inte jag i alla fall! 

Igår körde jag lite med pappa! Förra veckan körde jag med mamma, i hennes bil. INTE BRA! Hennes är automatväxlad, så när jag satte mig i pappas bil igår så glömde jag hela tiden att koppla. Men annars gick det bra! Jag backade t o m! Och körde nästan ändå hem från Albyparkeringen. Det ni! Haha.. 

Nu ska jag gå till bussen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback