Turkiet!

publicerad den 2011-05-22 kl 09:46:07 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon kära läsare!

Idag smäller det! Jag åker till Alanya, Turkiet! Jag försöker att inte tänka så mycket på flygresan.. För er som inte vet det är jag flygrädd. Senaste gången jag flög var hemsk. Det var åskoväder, planet tappade höjd, en kvinna svimmade och spydde i gången. Helt hemskt. När vi landade stod det ambulanssjukvårdare precis utanför. USCH! Så jag hoppas verkligen att flygningarna som väntar blir bättre. Kopiöst mycket bättre. Annars kommer inte jag kunna äta! Och det vore ju verkligen en katastrof, haha..


Hit åker jag!

Så hej då på er alla, så hörs vi om en vecka!

PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback