Grebbestad

publicerad den 2011-11-23 kl 22:26:01 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Jag har städat idag! De enda gångerna jag gör det är innan jag ska till Sthlm, haha. Jag vill inte komma hem till ett stökigt rum! 

Annars har dagen varit extremt lång. Vi åkte från skolan kl 8 imorseoch satt sen på bussen i en timme till Grebbestad. På förmiddagen gjorde jag & Sandie smycken av ståltråd och pärlor och på eftermiddagen scrapbookade vi julkort. Tur att vi valde samma grejer för annars hade dagen varit väldigt tråkig. Men alla var väldigt trötta när vi satt på bussen tillbaka till underbara Ljungskile. Det var såklart trevligt på den andra skolan också, men inget slår Ljungskile! 

Nu på kvällen har jag (förutom att städa) flummat med Sandie. Som vanligt alltså! Jag är så fantastiskt glad över att jag har fått lära känna dem här människorna. 

Imorgon bär det av till Sthlm. Vi åker runt tolv så vi är förhoppningsvis framme innan kl 18 om det inte är några köer eller så. Blandade känslor som vanligt! Men vi hörs la på fredag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback