Nyshoppat

publicerad den 2011-11-02 kl 15:00:03 i kategorin Shopping l Kommentera (2)

Hej!

Nu är jag hemma från Ikea! Jag orkar inte fota allt med min hemska mobilkamera, så jag tar bara bilderna från hemsidan istället, hehe..


Supergosig pläd till kyliga kvällar i The Korridorkitchen

100 st värmeljus för samma ändamål som ovanstående

Förvaring till min lilla toalett så jag slipper ställa saker på golvet!

Tandborstmugg!

Egentligen en zinkkruka, men jag tänker använda den som papperskorg inne på toaletten.

2 st nya glas, bara för att de bara kostade 5 kr st och för att det alltid är någon som tar mina grejer.

Vit ljusslinga, alltså inte den röda, för mysbelysning i rummet.

Doftljus som doftar pepparkaka till Andreas!


Tvättkorg till Victor! Jag får se om jag får med mig den till Ljungskile, haha..


Och sist men inte minst fick jag denna lampa av gudmor! Jag svär att mitt rum kommer vara det finaste på hela skolområdet!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandie
ååh fina saker :D :D <3



haha fick du en beställning ? :)
2011-11-02 @ 17:27:48
URL: http://swedhik.blogg.se/
Postat av: Billinnea
tjosan va mysigt de såg ut! :D <3
2011-11-07 @ 17:14:07
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback