Slappa!

publicerad den 2011-11-13 kl 09:24:28 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon.

Ja, det blev inget bloggande igår. Någon låg i soffan hela dagen, hehe. Nejmen faktiskt inte riktigt hela dagen. Jag vaknade halv två, perfekt tajming till att åka med Robban, Victor & Philip till pizzerian och käka. Pizza har aldrig varit så gott som då. Sedan bar det hemåt igen, och DÅ la jag mig i soffan. Klockan var typ tre. Sedan låg jag där tills klockan var ungefär kvart över tolv, då jag helt enkelt bara bytte plats till sängen. En riktigt produktiv dag alltså. Kanske inte, men det var riktigt mysigt. Jag & Fredric sov nog mellan tre och fem, och och runt klockan sex gjorde Fredric varma mackor! Supergott! Sedan spenderade vi hela kvällen med att äta chips, dricka juice, titta på TV och tänka ut vad Fredric skulle göra om han blev miljardär. Haha, man kan alltid drömma! 

Idag borde jag städa, men jag får se hur det blir med den saken. Jag ska också ta mig ner till affären, måste handla mat. 

Lägg märke till att jag inte ens skriver om fredagskvällen. Den ska gå obemärkt förbi, haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback