-

publicerad den 2011-10-10 kl 20:58:01 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Igår gjorde jag verkligen inget vettigt. Kvällen blev för mycket för mig så jag hamnade gråtandes i min säng efter att känslomässigt ha gått in i väggen. Det blev för mycket för mig. Tur att jag har vänner som bryter sig in i mitt rum och drar upp mig från mina svarta hål. I förmiddags var det nästan ännu värre. Jag kände att känslan av tomhet och hopplöshet kom tillbaka, från back in the days. Men efter lunchen bara vände det! Då började vi med skapandeveckan, vilket för min del betyder musik. Det var så härligt att sjunga igen! Glädjen var dock kortvarig för när vi kom tillbaka till vårat korridorkök så visade det sig att en kille från min korridor var försvunnen och de hade anledning att tro att han hade försökt ta självmord. Det skakade upp en ganska så rejält. Polisen var och genomsökte hans rum och pratade med oss som bor i samma korridor som honom. Som tur var hittades han på ett sjukhus i Uddevalla efter några timmar. Men det var några jobbiga timmar.

Kvällen blir lugn för min del. Kanske film, kanske läsning. Jag ska gå och lägga mig tidigt i alla fall. Vill ju vara pigg imorgon när det är dags för mer musik!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback