Bakiiis

publicerad den 2011-10-22 kl 13:41:45 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej.

Trevlig dag. INTE! Jag är bakis, precis som alla andra lördagar sedan jag kom hit. Okej, inte precis alla, men nästan. Igår var jag riktigt jäkla full. Nästan insparksfestsfull. Varför då kan man ju fråga sig? Ja, det verkade som en rolig grej då. Och det var stört kul! Och jag är inte alls lika bakis som jag förmodligen förtjänar! Andreas tvingade i mig två glas vatten innan jag däckade och så tog jag en ipren när jag vaknade imorse. Så jag mår förhållandevis bra. Efter det inplanerade pizzeriabesöket ikväll kommer jag må ännu bättre, haha!

Om en vecka är jag tillbaka i Sthlm! Jag har inte sett fram emot det, alls. Men nu med allt drama som ständigt pågår här känns det ganska skönt att komma bort en vecka. Jag har ju bestämt mig för att försöka släppa en viss person. Jag kan inte fortsätta att försöka när jag inte får någonting tillbaka. Jag måste kunna fokusera på mig själv och vara nöjd med att umgås med andra. Och det går faktiskt bra än så länge! Jag tror att en vecka i Sthlm kommer göra susen också.

Nu ska jag lägga mig och titta på film. Jag har 6 st filmer som jag inte har sett!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback