Going, going, going

publicerad den 2011-10-20 kl 11:34:54 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Det känns lite bättre idag! Inte imorse, men sen tog jag en ipren och nu känns det bättre. Ibland får man helt enkelt bita ihop. Jag kände ju också att jag höll på att bli tokig av att ligga hemma på rummet. Just nu har jag lång rast, eller egentligen håller engelskan på tills kvart i tolv men smart som man är gjorde jag uppgiften igår så jag fick gå. Jag rättade faktiskt min senaste engelskatext och skickade iväg till läraren och nu tänkte jag sätta mig och läsa min bok en timme innan det är lunch. Och efter lunch är det matte! Jag måste ha hjälp med det. Jag satt igår och försökte räkna lite men det gick åt skogen för jag fattade ingenting. 

Hörs sen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback