Helg

publicerad den 2011-10-01 kl 10:41:10 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon.

Jag kan inte sova länge på mornarna här. Jag vaknar runt halv nio varje lördag och söndag och är pigg som fasen! Skumt.. Men gårdagen var trevlig! Jag var nykter! Den enda i sällskapet vill jag tillägga! Känner mig ganska stolt faktiskt. Dagens planer är att städa, tvätta och plugga. Jag känner verkligen att jag behöver sätta igång med pluggandet ordentligt nu. Jag måste skriva på projektarbetet.. Och börja läsa den engelska boken. Men innan dess ska jag duscha! Sedan ska jag sätta igång med allt. Göra en lista och stryka grejer när jag är färdig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Doddo
Yey! Listor! :D
2011-10-02 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback