Is it supposed to be like this?

publicerad den 2011-10-04 kl 07:43:06 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon.

Det känns inte bättre än. Gårdagen var jobbig. Jobbigast på länge. Jag vet inte ens varför. Det känns som att jag slits i två delar. Kluven på mitten. Till ingen nytta! För ingen av dom bryr sig! Jag kan inte slappna av utan går runt, speedad, och förstör allt i min närhet. Kanske inte förstör, men jag gör inte saken bättre av att hålla på som jag gör. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att släppa det? Jag sitter och analyserar allt, minsta lilla ord, blick. Tolkar allt. Tolkar låtar! Vad fasen är det med mig då? En person skickade en länk till en låt på youtube som han ville att jag skulle lyssna på, tydligen för att lugna ner mig. Istället började jag grina för det kändes som att han sjöng den till mig. Och det var ingen happy song.

Till min stora glädje kunde jag dock börja läsa en bok igårkväll. Jag struntar i den där dumma boken som jag valde till engelskan förut, jag vill läsa The Hunger Games som jag fick i födelsedagspresent, så det tänker jag göra. Jag får prata med läraren på torsdag. Torsdag känns förresten extremt långt bort. Jag undrar vad som kommer att hända. Om jag kommer få ut något av det alls. Annat än mat då. Haha.. 

Okej, nu börjar jag svamla i gåtor igen. Jag ska gå till frukosten istället. Vi hörs väl.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback