Lördag

publicerad den 2011-10-29 kl 15:57:15 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej!

Vilket fint väder det har varit i Sthlm idag! Jag var ute och promenerade med mamma på förmiddagen. Det är soligt och inte så kallt! Sen var vi i centrum. Jag gick till The Phone House och pratade med dem om problemen med min telefon, och tydligen var det vanliga problem om man hade ett för gammalt simkort. Jag visste inte ens att simkortet kunde bli gammalt? Men men, jag fick ett nytt med samma nummer som förut, men det börjar funka inom 24 timmar, så det funkar inte än. Ni kan alltså inte få tag på mig alls, om ni inte ringer till hemtelefonen eller skriver på facebook. 

Kvällens planer är att ta det lugnt hemma, igen. Vi ska grilla! Jag hade egentligen tänkt att åka till Fredric i Jakan ikväll, men i och med att mamma fyller år imorgon kändes inte det som en så bra idé. Jag får träffa honom någon dag i veckan istället :)

Nu ska jag filura på en ny design till bloggen! Så det kan se lite skumt ut ett tag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Billinnea
för tillfället ser de jättefint ut på bloggen ifall du inte e klar, de e fint oavseett! :D <3
2011-10-30 @ 18:08:35
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback