No more crying

publicerad den 2011-10-12 kl 23:26:10 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Hej!

Hur är det med er? Jag antar att de flesta av er som läser är från östkusten, hur långt har hösten kommit för er? Här går det ganska långsamt framåt tycker jag! Inte så mycket röda och gula löv som jag skulle önska, utan löven faller av på en gång. Tråkigt! Men det börjar bli kallt nu i alla fall. Om man bortser från när vi satt i solen idag. Då blev det riktigt varmt! Förresten så har dagen varit galet rolig! Jag får sån energi av att sjunga hela dagarna. Det är helt sjukt hur bra jag mår av det. Som det ser ut nu ska jag sjunga första versen på Hallelujah, tredje på Free Fallin' och alla verserna på Save Tonight på konserten/redovisningen på fredag inför alla skapandegrupper. Det ska bli så extremt kul! 

Efter skolan satt vi ute i solen en timme innan jag gick till mitt rum för att städa. Det blev dock inte av (big surprise!). Sedan var det konsert + jam som gällde. Jag höll ut ganska länge innan det kändes som att jag skulle frysa ihjäl och somna på samma gång och då gick till Kavaljer och myste i soffan istället. Där fastnade jag hela kvällen! Vi tittade på Bonde Söker Fru och sedan tittade jag på när Anton, Ramin & Norris spelade Chicago. Jag hade inga cash så jag kunde inte vara med, men nästa gång!

Förresten har jag bestämt mig för att inte må dåligt över mina känslor längre. Jag får känna som jag gör. Jag måste bara ändra på hur jag handlar. Det ni!

Nu ska jag verkligen gå och lägga mig. Det har blivit alldeles för sent dom senaste kvällarna! Jag somnade inne hos Victor igen igårkväll, haha. Inte okej!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Doddo
Underbara låtar alla tre! :D Det kommer gå toppenbra! :D Kraam <3
2011-10-13 @ 12:23:48
Postat av: Helene
Jag är i norramåla, ska sova själv där i natt. Hur många vuxenpoäng måste inte det vara? Eva är sjuk och Nette kommer inte ner förrän i morgon.



Här är det underbara höstfärger :)



Sina känslor kan man ju inte göra mycket åt, så att ändra på hur det ska påverka dig ( om jag förstod dig rätt) tycker jag låter som ett klokt val. Tror att även det måste ge några vuxen poäng.



Love you

Gudmor <3
2011-10-13 @ 18:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback