Pyssel pyssel

publicerad den 2011-10-18 kl 11:47:43 i kategorin Mina bilder l Kommentera (1)

Hej!

Nu börjar jag bli riktigt trött på att vara sjuk. Jag blir så uttråkad! Nu har jag ägnat mig åt att plocka lite i rummet, bara för att ha något att göra. Jag får ju ta pauser hela tiden för jag blir trött för minsta lilla ansträngning, men det är bättre än att inte göra något i alla fall. Innan dess löste jag korsord och läste en tidning. Men jag tänkte visa lite bilder på hur mitt rum ser ut just nu. Temat är lila! Haha, det ser ni nog..










Lampan har jag fått låna av Sandie! :D

Igår var jag förresten på mitt andra samtal med Johannes. 45 min är alldeles för kort tid! Han sa själv att han aldrig förr hade varit med om att 45 min hade gått så fort, haha. Inte jag heller för den delen! Det känns som att vi hann prata i en kvart eller nåt. Men det känns väldigt bra att prata med honom. Alltid lite skumt i början när man inte riktigt vet vart man ska börja. Men som många av er vet så är det bara en sak som snurrar i min skalle just nu, haha.. 

Förresten kan jag passa på att säga att det är något fel med min telefon. Det är bara ytterst få gånger som man kommer fram när man försöker ringa. Och smsen kommer oftast från 3 timmar efter personen skickade. Så om jag inte svarar så vet ni varför.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Billinnea
va fiiint de e i rummeeeet! <3
2011-10-19 @ 18:31:21
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback