Tacokväll

publicerad den 2011-10-27 kl 00:14:20 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heej!

Vilken konstig dag det har varit idag! Inga rutiner utan bara annorlunda grejer hela tiden. På förmiddagen var vi ute och gick på Lyckorna, som är ett område precis vid Ljungskile. Vi gick runt med en äldre dam som berättade om alla husen för oss. Det var bara det att det var stört kallt och blåsigt! Alla gick runt och kramade varandra hela tiden för att hålla värmen. Mysigt men kallt! Efter lunchen hade vi bara en kort samling i klassrummet och sedan var det meningen att man skulle jobba på sina intervjufrågor. Jag mådde dock inte så bra så jag, Victor & Andreas gick och satte oss i Victors rum och tittade på Trassel samtidigt som vi åt bullar och drack mjölk. Myyyys! Jag får skriva mina intervjufrågor i bilen imorgon istället. Sedan åkte jag, Medlinn, Lenjohn, Andreas, Anna & Fredric ner till ICA, handlade allt som behövdes för en riktig tacokväll och åkte sedan vidare till Medlinn. Där spenderade vi kvällen med mycket babbel, musik och skrattande. Världens bästa Lenjohn skjutsade sedan hem mig och Anna när vi blev trötta. Så min plan var alltså att gå och lägga mig när jag kom hem, vilket jag inte gjorde. För utanför porten stod Viktor från Umus och Lovisa från Alif (Umus har jag redan förklarat vad det står för, Alif står för allmän linje med internationell inriktning) som tvingade med mig upp i Hake för att sjunga Free Fallin'. Båda hade druckit ganska mycket, speciellt Viktor tror jag, haha. Men där uppe satt Simon från Umus, Emilia & Johan från musik och Anna från Natur, och i och med att Simon alltid kompar mig så kunde jag ju inte söga nej till att sjunga! Det är alltid kul att sjunga! Så kvällen fick ett ganska oväntat men otroligt roligt slut! 



Nu måste jag verkligen packa lite kläder och annat inför avresan till Sthlm imorgon eftermiddag! Jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Jag hinner inte städa som jag hade tänkt. Jag får helt enkelt komma hem till ett dammigt rum. För nu är jag så trött så att jag snart somnar på tangentbordet. 

Vi hörs från Sthlm!

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback