En söndag i Tyresö

publicerad den 2011-10-30 kl 18:14:49 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Vad tycker ni om nya designen? Jag är inte riktigt nöjd.. Får se om jag ändrar något mer. 

Idag är det min mors födelsedag! Vad hon fyller tänker jag inte skriva, haha. Vi har i alla fall haft släkt och vänner här idag på fika. Det är bra med födelsedagar för då hinner jag träffa alla på samma gång! Sen är kruxet att hinna träffa alla flera gånger under veckan. Vi får se hur det går med den saken! Jag måste verkligen planera mina dagar om jag ska hinna. Som det är nu ska jag på bio med Anton imorgon, kanske träffa Dodds på tisdag och då är det även körövning på kvällen, onsdag förhoppningsvis klippa mig och kanske kanske träffa Heléne, torsdag Junibacken med Anton, mamma, Anna & Jim och på kvällen till Heléne, och sen hoppas jag att Fredric ska kunna ses på fredag. Så det är min vecka i stora drag!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på film. Jag har fått feber! Dumma sak...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback