-

publicerad den 2011-09-11 kl 16:36:06 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

God eftermiddag!


Det känns redan som att jag börjar få lite distans till allt som har hänt förra och den här veckan. Skönt! På ett sätt känns det skönt att jag fick det här överstökat så fort. Jag har blivit mer bekväm med mig själv nu. Allt ordnar sig.

Förresten så gick brandlarmet idag när jag pratade med mamma i telefonen. Alla sprang ut, vissa direkt från duschen (haha!) och ingen fattade någonting. Brandkåren kom och konstaterade att det var någon som hade duschat för varmt så larmet hade reagerat på ångan. Haha! Ganska galet, eller hur? Dagens händelse i alla fall.

Nu har jag precis suttit och mejlat en önskelista till mina föräldrar, med länkar och allt! Smart va? Jag skrev ner allt jag kunde komma på, så nu kan ingen klaga på att de inte vet vad de ska köpa, haha. Det blir över till julens önskelista också!

Jag och pappa pratade om mobilt bredband igår. Han skulle kolla upp priser, för jag vill verkligen ha internet på min laptop! Jag vill kunna skypa!

Nu ska jag gå upp till min lilla lya och ta det lugnt några timmar innan jag ska laga mat. Lugn helg!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback