Huvudvärk

publicerad den 2011-09-21 kl 16:48:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Vilken jobbig dag det har varit idag. Jag har mått piss! Huvudvärk från helvetet plus att det satte sig på mitt balanssinne, som det ofta gör för mig. Synen blir också helt fucked. Jag såg dubbelt ett tag, och annars snurrade allt. Men jag låg i soffan i klassrummet och höll ut hela dagen. Jag hade bara blivit mer stressad av att ligga på mitt rum och känna att jag missade massor. Men jag överlevde dagen! 

Nu har jag precis kommit hem från ICA som jag gick till med Pixie. Jag har köpstopp så jag följde bara med för sällskapet och promenaden. Skönt att komma ut lite. Kvällens planer är först Bonde Söker Fru och sedan film med bästa Anton!

Imorgon fyller jag 19 år! Meningslösa åldern!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback