Mat plus hosta plus skratt

publicerad den 2011-09-19 kl 18:46:17 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Vilken otroligt seg dag det har varit idag! Jag har haft huvudvärk och varit otroligt trött. Jag tror att jag börjar bli sjuk. Inte bra! Men jag höll ut hela dagen i alla fall, även fast vi slutade närmare fem. Dagens händelse var vid lunchen när Anton hade stoppat hela munnen full med mat och sedan började hosta och skratta så det flög ris över hela bordet! Jag skrattade så att jag nästan föll av stolen! Hans min var priceless! Men han var snäll och hjälpte mig med matten sen även fast jag skrattade åt honom. Snäll kille det där!

Det börjar närma sig min första hemresa! Jag längtar så galet mycket! Samtidigt så har det kommit upp grejer som gör att jag inte riktigt ser fram emot fredag lika mycket som förut, men jag kommer överleva. Förresten så fyller jag ju år på torsdag! Det glömmer jag liksom bort för det är inte lika roligt som det faktum att jag ska träffa min familj i helgen. 

Nu borde jag verkligen sätta igång och plugga. Jag vill hinna med lite innan det är dags för Idol klockan åtta! 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback