Meningslösa åldern

publicerad den 2011-09-16 kl 19:02:12 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej på er!

Det är fredag, people! Härligt! Gårdagens planer gick inte riktigt i stöpet. Det slutade med att vi satt inne på Fredrics rum och krökade istället för att titta på Robinson. Men jag drack bara en öl, och den var inte ens min egen! Det är jag väldigt glad över idag. Att jag bara drack en öl alltså. Vissa andra mådde inte så bra idag..... Haha. Vi som hade redovisning och allt! Men det gick bra även fast vissa inte var med. Skönt att det är över! 

Nu åkte precis resten av gänget iväg till Systemet igen, i och med att de drack upp sina öl igår. Det gjorde inte jag! Den som spar han har! Så jag bestämde mig för att inte följa med i och med att jag ändå bara får stå utanför och vänta. Varför kan jag inte bara hoppa över den meningslösa åldern 19 och gå direkt på 20?!

Mina planer för kvällen är att titta på Idol om en timme, och sedan vet jag att det inte är någon mening med att planera något mer för det kommer förmodligen sluta med att man sitter i något hus, på någon våning, i något kök och dricker öl. Som alla andra helger, haha!

Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback