Bio hit och bio dit

publicerad den 2012-04-12 kl 09:57:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon godmorgon. Trött som in i helvete här, men jag får skylla mig själv att jag inte går och lägger mig i tid. Det är ju bara mycket roligare att vara uppe. Facebookchatten har aldrig använts så flitigt som nu, hehe.

Gårdagen var i alla fall mysig. Doddo kom hit vid lunchtid, MED lunch! Mycket bra service, haha. Sedan satt vi och käkade, snackade, fikade, snackade och snackade lite till tills det var dags för henne att gå hem och packa det sista innan hon åkte tillbaka till Tyskland. Det var dock inte lika jobbigt att säga hej då till henne den här gången, och jag antar att det är för att man vet att tiden går så jäkla snabbt så helt plötsligt kommer det vara juli och hon kommer hem.

Annars skulle jag ha träffat en annan fin vän från grundskolan, Josse, igår, men hon blev sjuk! Tråkigt värre! Så jag spenderade min kväll framför datorn och TVn. Samtidigt. Multitasking, haha.

Nu måste jag sätta fart här, för jag & Anton ska in till stan om en timme. Vi ska på bio och se Mästerkatten! Haha, det kommer bli awesome. Innan dess blir det lunch också. Men nu måste jag göra mig i ordning! Vi höööörs!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback