Can you lie next to her and give her your heart?

publicerad den 2012-04-04 kl 12:19:00 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeeeeeeej. Det här är en riktigt konstig vecka. Jag gick till skolan igår men mådde inte bra alls så jag gick hem efter fikat. Sedan låg jag i sängen och hade feberfrossa hela dagen. Lite huvudvärk på det också. Det var inte alls kul. Jag tyckte väldigt synd om mig själv, haha. På eftermiddagen tog jag mig upp till Sandie och tog över hennes säng, hehe. Sedan låg jag uppe i en av sofforna i några timmar tills jag blev så hungrig så att jag inte kunde vänta längre med att laga mat. Det är jobbigt att vara sjuk när man inte har någon som kan laga mat åt en! Jag tittade lite på Färjestad - Brynäs innan jag tog över Victors rum och tittade på Änglar och Demoner. Jag somnade ju såklart och vaknade när filmen var slut, haha. Efter lite tjötande/halvsovande ute i vardagsrummet gick jag och lade mig igen. Så det kändes mest som att jag sov hela dagen, fast på olika ställen. Riktigt konstig dag.

Idag är huvudvärken kvar och jag fryser fortfarande men har ingen frossa. Jag har sovit fram tills för en halvtimme sedan vilket var väldigt skönt. Sömn är något som det har varit dåligt om den senaste veckan. Men snart är det dags för lunch och på eftermiddagen hoppas jag att jag ska orka plugga lite. Åtminstone det som ska vara färdigt tills imorgon.. Dålig tajming!

Vet ni vad som händer imorgon också? Jag ska åka hem till Sthlm! På tal om det måste jag skriva ut biljetten, det har jag inte gjort än. Det ska bli så otroligt skönt att komma hem. Jag saknar alla extremt mycket! Dessutom hörde jag av Dodds igår att hon stannar i Sverige ända till onsdagkväll, vilket kommer bli awesome! 

Nej nu blir det lunch. Jag är extremt hungrig!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback