Effektiva jag

publicerad den 2012-04-10 kl 08:53:46 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! Jag har inte direkt varit på blogghumör de senaste dagarna, men de har varit ganska mysiga. Lördagen blev lyckad med påskmiddagen, fast bara med familjen. Kvällen spenderades med mamma & pappa framför TVn, vi tittade på Breaking Dawn! :) I söndags kom mormor, så då åt vi påskmat igen. Jag nöjer mig som sagt med mina ägg, så alla andra sitter och äter massa annat förutom jag som sitter där med typ 4 ägghalvor, haha. Men det är ju så gott! Igår satt jag mesta dels av tiden och pluggade. Hemtentan och boken. På eftermiddagen var jag, mamma & Anton hos gudmor och fikade men så fort jag kom hem satte jag mig och pluggade igen. Nu har jag bara tre frågor kvar på hemtentan och boken är nästan klar!

Idag blir en riktigt mysig dag! Jag bara känner det på mig! Om 40 min kommer Dodds hit och äter frukost. På tal om det måste jag kanske kliva upp från sängen och klä på mig snart. Sedan blir jag hemma hela dagen med Anton. Jag räknar också med att kunna göra färdigt hemtentan. För ikväll så kommer jag inte ha tid. Gissa vad jag ska göra! Jag ska se The Hunger Games! Och det kommer bli AWESOME! 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback