En (helt vanlig?) tisdagmorgon

publicerad den 2012-04-17 kl 07:40:44 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Det här blir bara konstigare och konstigare. Nu känns ingenting som det gjorde innan lovet. Alla som kommer hit vill bara bort igen. Jag kände inte nödvändigtvis så, men det blir mer och mer så i och med att alla andra är så negativt inställda. Riktigt tråkigt. Jag tänker tillbaka på hur det var de första månaderna, eller egentligen hela första terminen, och fattar inte hur det kan ha gått från det till det här. Jag uppskattade definitivt inte dem månaderna tillräckligt mycket. Nu känns allt som sagt som att det redan är slut. Det är 7 veckor kvar, men det är redan slut. Hur ska jag ställa mig till det här? Jag gillar inte det här!

Nu ska jag gå till frukosten, i min ensamhet. Hörs senare.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback