I'm back

publicerad den 2012-04-16 kl 15:34:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej. Så var man tillbaka i Ljungskile igen. Det är sista gången jag skriver det med den betydelsen. Jag kommer såklart återvända till Ljungskile igen, men inte på samma sätt. Inte som nu. Det känns i luften att det bara är några veckor kvar nu. Det är precis som att man mentalt redan har flyttat ut och gått vidare. Det är svårt att beskriva, men jag gillar det inte. Jag gillar det inte alls. 

Jag kom som sagt tillbaka hit igårkväll, och jag var helt slut när jag väl var framme. När jag vaknade imorse blev jag förvånad över att det var så ljust ute. I och för sig var klockan kvart i åtta, men jag blev förvånad ändå. Jag tror att mitt sinne ställde in sig på vinter efter vädret i Sthlm. Jag var dock inte särskilt trött, vilket var konstigt. Vi gick till frukosten, var på lektion, hade föreläsning med någon Stefan Edman, fikade, frågestund med föregående föreläsare och sedan lektion igen. Lunchen var helt okej, och nu har jag precis varit hos Johannes. Tiden går så ofantligt fort när jag är där! Men det är väl för att vi alltid har så mycket att prata om. Jag har också flyttat in ett nytt skrivbord i mitt rum. Vi var tvungna att tömma våra gamla och ställa ut dem i korridoren igår, så idag stod det nya utanför rummen som vi fick flytta in. Gissa vilken färg jag fick? Blå. De bytte ut mitt fula men funktionella gröna skrivbord till ett blått och helt patetiskt ofunktionellt. Det har en låda. EN ENDA LÅDA! Den är dessutom bara några centimeter hög. Helt värdelöst. Jag har nu därför en plastpåse i ett hörn som är fylld med det som låg i skrivbordet förut. 

Just det, jag lämnade in min HTC i fredags på reparation och kommer inte få tillbaka den förrän om en månad. Jag har därför mammas gamla telefon som inte har internet. Ganska jobbigt att inte kunna kolla facebook, haha. Men det är nog bra att göra så ibland så att man inte blir för beroende. Men jobbigt känns det, haha. Dessutom blir det ju inga bilder från mig heller i och med att jag inte har någon annan kamera. Pissigt!

Nu ska jag upp och störa Sandie!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback