Inget bröd = jävligt arg Carro

publicerad den 2012-04-22 kl 12:35:53 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag var inte glad imorse. Jag gick upp och skulle äta frukost när jag märkte att brödet som jag hade tagit upp från frysen igår var borta. Jag blev sinnessjukt arg. Som tur var fanns det några knäckebröd kvar som jag kunde äta, men jag tycker inte ens om knäckebröd! Jag tycker inte att jag ska behöva stå ut med det här faktiskt. Jag måste kunna köpa bröd och lita på att det finns kvar till helgen. Jag måste snacka med en viss person..

Annars har morgonen varit produktiv. Jag har skrivit färdigt min engelskauppsats, och det känns extremt bra. Nu kan jag bara koncentrera mig på att få färdigt bokprojektet. Resten av dagen ska jag ägna mig åt att städa och tvätta. Extremt nödvändigt för jag har inte städat sedan veckan innan lovet. Det är alltså väldigt, väldigt dammigt här. 

Ha en mysig söndag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback