Min helg

publicerad den 2012-04-02 kl 08:19:14 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Måndag morgon igen. Helgen var lugn. Faktiskt var det nog den lugnaste hittills. Jag har mest hängt på mitt rum. Igår var den effektivaste dagen på länge. Jag vaknade, åt frukost, skrev en engelskatext, var ute och promenerade i över en timme, duschade, åt lunch, städade rummet och fixade t o m lite på boken. Kvällen spenderades i Kamrat med Sandie, Fredric & Pixie. 

Idag väntar en förmiddag med klasslektioner. Efter lunch ska jag till Johannes (kuratorn). Sedan förra veckan så går jag dit varje vecka på psykoterapi. Det betyder att man har djupa samtal om vad problemen grundar sig i, istället för att tänka ut snabba lösningar som man gör inom KBT. Efter mitt samtal där är det engelska, som jag inte ser fram emot. Helvetesengelska. 

Jag längtar hem nu. Jag längtar efter min familj så otroligt mycket. Och det ska bli så ofantligt kul att träffa Dodds igen! Det känns som att det var flera år sedan jag såg henne, samtidigt som att det känns som att det var förra veckan. Riktigt skum känsla. 

Nu är det dags för frukost!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Doddo
Förstår vad du menar och håller med!



Kramar!<3
2012-04-02 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback