Nu får det vara nog

publicerad den 2012-04-30 kl 11:51:42 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Det bästa sättet att undvika att tänka på en viss sak är att hitta någonting annat att tänka på. Det har jag gjort nu! Efter väldigt mycket tänkande på en viss människa så kände jag att nu får det fasen vara nog. Jag måste lära mig att fokusera på mig själv. Därför tänker jag nu ta tag i det ofantligt stora problemet som heter min vikt. Och jag känner mig galet peppad just nu! Jag var ute och promenerade två gånger igår. Fast det var nog mer att jag kände mig så sjukt rastlös och hade så mycket tankar i skallen än att jag var peppad på viktminskning, men ändå. 

Snart ska jag gå iväg till Strandtorget och bli klippt. Mina slitna toppar är inte att leka med, haha. På hemvägen hämtar jag nog upp Anton som är hos en kompis, och ikväll kommer gudmor med familj för lite valborgsfirande. Det kommer bli awesome!

Ha världens bästa valborg! Och sup inte för mycket!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback