Tråååkig dag

publicerad den 2012-04-18 kl 21:10:12 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll kära vänner. Dagen har passerat utan att något minnesvärt hände. En riktigt tråkig dag faktiskt. Jag fick dock med mig Fredric på frukosten så jag slapp sitta ensam. På lektionerna pratade vi om demokrati och kommuner. Jag & Pixie checkade Tyresö kommuns hemsida och redovisade lite kort. Efter lunch hade vi eget arbete med bokprojektet. Jag satt helt seriöst 3 timmar utan paus och fixade med boken. Nu är all text jag har än så länge inlagd i mallen, eller nästan i alla fall. Efter det lagade jag & Fredric middag. Det blev hamburgare, pasta och sallad. Mums mums! Sen hängde jag uppe hos Sandie ett tag innan vi gick ner på mitt rum och jag satte igång med pluggandet igen. Den här gången var det svenskauppgiften. Jag hade helt missat att vi hade svenskaläxa, i och med att jag var sjuk lektionen innan lovet och glömde bort att fråga någon om vi hade fått någon läxa. Jag trodde dock inte att vi skulle få läxa över lovet! Det fick vi dock.. Men den gjorde jag nu i alla fall. 

Det blir en tidig kväll för mig. Jag är så extremt trött så att jag skulle kunna somna på en gång. Men jag ska nog lägga mig och titta på någon film innan jag somnar. 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback