Första arbetsveckan avklarad

publicerad den 2012-08-04 kl 20:45:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll! Jag vet att det är lördag idag, men för mig är det fredag. Jag är nu ledig i två dagar, och det ska bli så otroligt skönt att få sova ut. Jag har varit rejält förkyld den här veckan men har såklart jobbat ändå, så jag har varit helt slut när jag har kommit hem på kvällen. Men nu börjar jag känna mig bättre! Första arbetsveckan är i alla fall avklarad, även om jag inte direkt jobbade i tisdags. Idag var jag själv hela dagen, bortsett från några minuter när chefen min var där och lämnade en äppelkaka. Mestadels av tiden sitter jag bara och läser i min bok, och det är ju rätt gött att få betalt för att sitta och ta det lugnt. MEN tiden går så ofantligt långsamt. Jag jobbar ju 10 timmar per dag, förutom lördagar då jag jobbar 5½, men det känns som att jag är där i 20 timmar typ. Idag hade jag öppet i 5 timmar och hade väl 6 kunder på hela dagen. Men det blir nog bättre sen när skolorna börjar.

Nu ska jag ut och gå med Mirre! Vi hööööörs!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback