Nyshoppat

publicerad den 2012-08-06 kl 22:09:49 i kategorin Shopping l Kommentera (0)

Godkväll! Nu har mina två lediga dagar passerat och imorgon ska jag jobba igen. Känns inte jättekul faktiskt. Men helgen har i alla fall varit mysig! I lördags var jag ute på en kvällspromenad med Mirre, och det var ju ett tag sedan vi sågs så det var trevligt. Igår slappade jag hemma, spelade keyboard och sjöng, solade och tittade på OS. Riktigt bra dag, hehe. Idag tog jag det lugnt på förmiddagen och på eftermiddagen åkte jag, mamma & Anton till Sickla och jag shoppade lite. Nödvändiga saker som nya trosor, leggings, sminkborttagning för vattenfast mascara, svart och svart mjukiskjol. Förutom det köpte jag även ett par svarta jeansleggings på Vila och en stencool skjorta på Vero Moda.





Skjortan är inte alls något som jag någonsin trodde att jag skulle köpa, men jag gillade den verkligen! Men det jag hade velat ha från H&M fanns inte i den butiken. Jag blev galet besviken. Jag får kolla butikerna i stan i veckan. Då ni! Shoppande på högsta nivå kommer ske efter ett år av inget shoppande alls!

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på handboll innan jag somnar! Sverige - Frankrike! 

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback