Something Beautiful

publicerad den 2012-08-13 kl 10:56:02 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Varför går lediga dagar så fort? Riktigt dåligt är det i alla fall. Igår sov jag till halv elva, men sen kunde jag inte sova mer. Helt stört. Jag & mamma åkte till Farsta centrum på eftermiddagen och köpte anpassade inlägg till mig så att jag ska slippa få så ont i fötterna. De kostade runt 500 kr på Löplabbet. De var väldigt trevliga och hjälpsamma där, gå dit om ni har ont i fötterna! Jag fick ställa mig på en glaslåda med en spegel i botten så att de kunde se hur jag belastade fötterna. De filmade även när jag gick på ett löpband så att de skulle kunna se hur jag satte ner foten. Nu gäller det dock att vara försiktig i början så att jag inte får ont av själva inläggen också. Det tar tydligen ett tag innan fötterna och resten av kroppen vänjer sig vid inläggen. Förutom att vi var på Löplabbet så shoppade jag också, men det har jag ju redan visat. Bik Bok hade för övrigt helt stört snygga kläder! Hela butiken var fylld! 

När vi kom hem var det dags för OS-finalen i handboll. Det gick ju som det gick. Och jag trodde att jag var arg när Sverige spelade mot Danmark i kvartsfinal. Det var ingenting mot nu. Jag har aldrig varit så arg när jag har tittat på sport förut. Jävla domarjävlar som dömer mot Sverige hela tiden. Sen hade vi inte riktigt skotten med oss heller. Vi missade mål eller sköt rakt på målvakten. Då kan man inte vinna mot Frankrike. Men det kändes ändå som att vi hade kunnat vinna. Det var inte så att vi blev utklassade, utan vi var på samma nivå som dem hela tiden. Och det gör det så himla mycket surare! Fan vad arg jag var, hela kvällen. Jag avslutade dock med att kolla på avslutningsceremonin av hela OS, och den var ju galet bra. Spice Girls för fan! Dessutom blev jag extremt rörd när man fick se några av idrottarna som vunnit guld. Tänk att sport kan framkalla så mycket känslor. 

Idag ska jag städa. Jag har inte gjort det sen jag kom hem från Åmål, haha. Det är därför extremt dammigt nu. Jag hittar inte någonting heller för alla kläder ligger på golvet. Rena som smutsiga, hehe. Så det är vad jag ska ta itu med nu!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback