A Drop in the Ocean

publicerad den 2012-02-13 kl 17:49:27 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Jag har en sjukt dålig dag. För det första så är det här stället inte detsamma utan Sandie. För det andra har vi ett pisstråkigt projekt med Alif hela veckan. För det tredje står jag och stampar på samma ställe och blir så irriterad på mig själv för det. För det fjärde längtar jag hem. För det femte saknar jag Sandie. Ja, jag vet att det i stort sett var samma sak som det första. Men jag känner mig så galet ensam här utan henne, även fast jag har jättemånga andra vänner. Att det känns förjävligt just nu kan ju dock vara för att alla är och spelar fotboll utom jag. Jag har spenderat eftermiddagen i sängen, förutom vid två då jag var hos Johannes och pratade. Engelskan var inställd för att läraren är i Indien. 

Det känns som att det här kommer bli en lång vecka. Men jag försöker tänka att det inte alls är särskilt långt innan jag får åka hem! Bara 4 dagar kvar!

C

Kommentarer
Postat av: Sandie
Naaw saknar dig också!!! <3
2012-02-13 @ 23:28:59
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback