Fredag!

publicerad den 2012-02-03 kl 14:25:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Goddag mina kära vänner! Det är fredag idag! JIPPI HURRA! Dock var jag precis inne på klassens blogg och hittade hemtentan som ska vara klar nästa fredag och det förstörde mitt mood lite. Jag har ju varit borta några dagar under det här temat, och det får jag sota för nu. Men men, det tar jag itu med tidigast på söndag! 

Kvällens planer är festande! Nu blev ni förvånade va? Haha eller? Det är som det brukar vara! Men alla är på väldigt bra humör idag så vi hoppas på ett lyckat festande utan några större missöden. Som om det är möjligt på det här stället, haha. 

Det är så vackert här. Speciellt nu när det är snö och is överalllt. Det glittrar precis överallt! 

Ha en underbar fredag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback