I'm alright

publicerad den 2012-02-16 kl 11:45:15 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Snö, snö, snö. Sandie kommer väl slå ihjäl mig nu, men jag har tröttnat på snön, hehe. Och ja, jag vet att det är mitt fel att det snöar. Så som jag har tjatat om snö, haha. 

Nu måste jag ju uppdatera er om min vecka. I tisdags var det ju som alla vet alla hjärtans dag. Jag såg det som en jävla helvetesdag, men den blev ganska bra ändå. Jag har världens underbaraste vänner och familj! Fredric & Lenjohn hade fixat och trixat med kinderägg. Ni vet de där chokladäggen som innehåller en liten ask med en leksak i? De hade tagit i sär två stycken, lagt i små söta lappar och sedan satt ihop de igen så att man inte ens såg att de hade tagit isär dem från första början. Känslig som jag är började jag nästan grina, haha. Familjen hade skickat ett kort och pärlplattor, oslagbart! Haha! Idag hade jag också fått ett alla hjärtans dag-kort av gudmor! :) Igår hade jag en till helvetesdag. Jag mådde inte bra alls, inte var jag i skolan heller. Men på kvällen var jag & Ida och tittade på när några från skolan spelade fotboll i idrottshallen. Väldigt roligt men vi satt mest och babblade och oroade oss över att få bollen i skallen, haha. Det var väldigt skönt att umgås med en tjejkompis också! Nu när varken Sandie eller Pixie är här blir det bara massa grabbar hela tiden, och det är såklart jättekul men ibland behöver man bara en tjejkompis. 

Idag gick jag upp tidigt för att gå på svenskan. Och jag drog med mig Fredric också som inte ens har svenska längre, haha. Sedan får jag reda på att Thorbjörn är sjuk så lektionen är inställd. Surt som fasen! Jag kunde ha sovit i minst två timmar till.. Men jag var på engelskan i alla fall. Vi fick öva på den engelska delen av högskoleprovet. Väldigt bra! 

Nu är jag hungrig som fasen. Jag ska äta lunch om en halvtimme, stört gott. Eller jag hoppas att det blir något gott i alla fall. Annars ska jag städa lite idag och packa det som kan packas idag, för jag åker till Sthlm imorgon! Det ska bli så otroligt skönt att komma hem en hel vecka. Och träffa min fina som har varit borta superlänge!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandie
haha jag skulle aldrig slå ihjäl dig <3 Men ja det är ditt fel att det är snö ;)
2012-02-16 @ 20:03:45
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback