Love will be hard and hearts will be faking

publicerad den 2012-02-18 kl 11:43:49 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon mina underbara! Jag är numera i huvudstaden, eller lite utanför huvudstaden, men sak samma. Tågresan igår gick bra, men jag satt bredvid en kvinna som luktade så förjävligt illa. Inte kul. 

Dagens planer är tydligen shopping till Antons rum. Jag har tydligen blivit välkomnad hem för att fixa hans rum, haha. Men som alla vet har jag ju ingenting emot home styling så det ska bli kul! Vi ska titta på tapeter och så. Det var väldigt mysigt att komma hem. Mamma hade fixat i mitt rum, dammsugit, bytt sängkläder, bäddat, tänt ljus och lagt in ett doftkuvert så det doftar lavender nu. Extremt uppskattat!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback