So why am I crying?

publicerad den 2012-02-28 kl 15:58:14 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag vet inte vad det är med mig. Jag har ingen energi till någonting. Inte ens laga mat. Jag har legat vaken större delen av natten med frossa och huvudvärk som inte gick över trots att jag tog huvudvärkstablett. Man kan ju säga att jag var ganska så död när klockan ringde vid sju, men jag gick upp till frukosten för att se om jag mådde bättre. Det gjorde jag dock inte så jag gick tillbaka till rummet och har suttit och tittat på film sedan dess. Jag vet inte, men allt känns förjävligt. Jag vill inte träffa människor överhuvudtaget. 

Annars är det hur mysigt som helst här. Jag ska agera äkta svensk och blogga om vädret, men det är otroligt fint väder nu. Och varmt! Ca 10 plusgrader vilket är helt fantastiskt. Om jag hade mått bättre hade jag kanske uppskattat det mer. Nu känns det mest som att vädret skrattar åt mig. Som att det säger: Du mår dåligt men det är ingen som bryr sig! Speciellt inte jag!

Jag väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket. Tillräckligt mycket för att mamma ska ha hunnit komma hem från jobbet. Vi hörs.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback