Trööööööött

publicerad den 2012-02-06 kl 14:00:39 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

En ovanlig måndag. Det är vad det är. Allt känns jättekonstigt, men det kan nog vara för att jag bara sov 3 timmar i natt. Det var nämligen Super Bowl i natt! Jag satt uppe med Sandie, Robban, Fredric, Viktor och Andreas och kollade hela matchen. Den slutade nån gång efter fyra men i och med att jag hade druckit kaffe för att hålla mig vaken så kunde jag inte somna på en gång. Sjukt segt när klockan ringde kl 8. Vi gick inte på frukosten utan väntade med att äta till fikat som var kl kvart i tio. Då var man hungrig, som faaaasen. Lunchen skrattade jag mig igenom, hehe. Allt är roligt när man är så här trött. Nu tänkte jag försöka börja med hemtentan i psykologi men vi får se hur det går med den saken. Jag måste i alla fall hålla mig vaken för jag har engelska kl 15.20. Sjuuuuukt seeeeegt! 

Någon måste ha mer kaffe om hon ska ta sig igenom den här dagen. Och det är jaaaaag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback