Skum helg

publicerad den 2012-02-05 kl 15:05:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej. Det har varit en riktigt konstig helg. Det mesta har känts fel. Fredagen var den skummaste kvällen på länge. Det var t o m två killar från journalistlinjen som var med och festade. Det har ALDRIG hänt förut. Kvällen avslutades med Disneylåtar till kl halv fem, haha. 

Gårdagen började med att jag blev väckt av ett helt gäng som ville gå ner till byn och käka pizza. Så jag gjorde mig i ordning på rekordtid och följde med. Pizza är aldrig så gott som när man är bakis. Resten av dagen låg jag soffan och tyckte synd om mig själv. Perfekt lördagssysselsättning. Sen kollade vi ju såklart på Melodifestivalen! Mina två favoriter gick vidare, för en gångs skull. Loreen var överlägset bäst, men Dead by April var väldigt bra dom också. 

Idag har jag inte gjort någonting vettigt. Men jag planerar att göra det! Jag ska gå ner och handla med Sandie lite senare, och sen städa, och kaaaanske börja med hemtentan. Jag vet att jag verkligen borde, men jag har läst igenom frågorna och känner bara "NEEEEEEEEEEEJ". Men nu måste jag dricka kaffe för mitt huvud sprängs snart. Inte kul.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback