Man kan inte bara ge upp

publicerad den 2012-02-09 kl 16:46:57 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

DET ÄR TORSDAG PEOPLE! Nästan den bästa dagen på veckan. Jag har bara svenska och engelska, slutar alltså kvart i tolv. Men idag har jag varit med på Matte B-lektionen. Jag satt och hjälpte Victor & Philip. Riktigt trevligt faktiskt! Annars lyckades jag skämma ut mig rejält på lunchen idag. Hur det hände är inget jag vill dela med mig av, haha. Låt oss bara säga att jag var knallröd i ansiktet i en halvtimme efter. Herregud alltså. 

Veckan har spenderats med hemtentan i Psykologi A. Jag blev färdig igår, trodde jag i alla fall, men det visade sig att jag hade glömt att svara på en fråga, vilket är det jag ska göra nu. Eller snart i alla fall. Annars har jag & Fredric varit nere och handlat. Intresseklubben antecknar, haha. 

Inte så mycket bloggbart som händer annars. Härligt att det är fredag imorgon! Och det är bara en vecka kvar till sportlovet!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback