Vanlig helg

publicerad den 2012-02-12 kl 10:39:00 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Tiden går så jäkla fort. Jag har aldrig varit med om att ett läsår har gått så fort som här. Nu hoppas jag bara att tiden stannar upp så att jag får tid att tänka. 

Fredagskvällen var väldigt trevlig, men kändes ganska onödig i efterhand. Ingen fick väl riktigt som de ville, alla saknade någon, så vi satt väl mest där och tyckte synd om oss själva, haha. Jag mådde dock som jag förtjänade igår, d v s väldigt dåligt. Huvudvärk från helvetet och somnade lite varstans. Annars var det riktigt mysigt igår! Jag & Sandie var nere och käkade pizza och sen hängde vi i Kamrat på kvällen med Pixie och Erik. Vi tittade såklart på Melodifestivalen! Jag gillade dock ingen så mycket så att jag röstade. Ingen var i klass med Loreen förra veckan. Men Ulrik Munther var helt okej tyckte jag. Sen satt vi uppe i Hake med Simon, Ida & Viktor ett tag innan jag gick och la mig. Trött som fasen. 

Idag ska Sandie åka hem till Åmål. Jag blir superledsen bara jag tänker på att vara här i en vecka utan henne. Som om det inte var nog med att ha ett jäkla projekt med Alif-klassen. Riktigt tråkigt! Jag kommer tjöta sönder Fredric den här veckan, haha. Dagens planer är att skriva svenskatexten så jag slipper göra det i veckan. Jag ska tvätta också, jag kommer bara inte ihåg vilken tid så det måste checkas. 

Ha en mysig söndag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback