-

publicerad den 2012-01-09 kl 08:16:39 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag bloggade inget mer igår, för guess what? Det kändes inte bättre. Eller det gjorde det, men sen när jag väl satt framför dator gjorde det inte det. Det kändes bättre när jag var med Sandie, och det var jag i några timmar. Vi tittade på serier och tvättade, haha. Oslagbar kombination. 

Idag är det tillbaka till skolan som gäller. Men mina måndagar och torsdagar blir inte lika fulla i och med att jag blev klar med Matte B innan jullovet. Nu har jag alltså en kurs mindre och mer tid för resten. Det känns bra. Idag t ex har jag hål mellan lunchen kl 12.30 till engelskan kl 15.20. På torsdagar är det ännu bättre för då är matten sist så jag slutar efter lunch. Super! Annars är jag inte så taggad på skolan överhuvudtaget. Men jag hoppas att det kommer tillbaka. 

Nu blir det frukost!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback