1200

publicerad den 2012-01-11 kl 23:12:41 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Det här är mitt 1200e inlägg! Ganska galet, eller hur? Så många ord, så många tankar. Men det är väldigt kul att titta tillbaka i arkivet och läsa allt gammalt. Vad mycket man har gått igenom egentligen. Många dagar som man inte har gjort något av också. Många dagar som man definitivt inte har uppskattat tillräckligt. Det har jag bevis på nu, att jag inte uppskattade att vara nära min familj tillräckligt förut. Nu är det något jag värderar högt.

Men i alla fall, dagen har varit extremt bra! Fast jag är ganska säker på att jag har haft feber. Jag har i alla fall haft huvudvärk från helvetet. Men jag har varit på stört bra humör. Kan ni gissa varför?! För Fredric kom hit idag! :D Jag fick reda på det imorse men jag fick absolut inte säga det till någon annan. Var det svårt eller var det svårt?? Det var galet svårt! För jag var ju så glad och kunde inte säga till någon varför jag var glad, haha! Men jag var och mötte honom vid stationen runt halv sex, men sedan gick vi tillbaka ner till byn vid sju och handlade. 

Annars idag så tittade vi på film i skolan, Så som i himmelen. Jag tycker ju att den filmen är helt okej, men låten som är med där (Gabriellas sång) är otroligt fin.

Nu är jag stört trött så nu ska jag soooova!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback