Förkyld

publicerad den 2012-01-20 kl 22:21:16 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Så var man förkyld igen. Grejen med mig är att jag inte gör någonting halvdant. Inklusive förkylningar. Är jag förkyld så är jag förjävligt förkyld med feber. Som nu. Och det är inte kul överhuvudtaget. Jag har legat i sängen sedan kl halv sju och tittat på film. Men innan dess var det en väldigt god middag i matsalen. Fläskfilé och skivad potatis som dröp av smör med svampsås. Mums! 

Imorgon tar jag sovmorgon från Nyttårsforum som anordnas på skolan i helgen. Jag tänker att jag ska gå dit på eftermiddagen så att jag får en matkupong och kan käka middagen i matsalen imorgon, hehe. Man får inte vara dum! Men allt beror på hur jag mår. Om jag fortsätter att bara må sämre lär jag ju inte ta mig ur sängen överhuvudtaget imorgon. Och inte har jag Fredric som kan laga mat åt mig heller, illa illa. Jag får helt enkelt laga mat själv, som alla andra. 

Nu ska jag släcka lampan och sova!

FÖRKYLNINGSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback