I can break the chains that bind you

publicerad den 2012-01-13 kl 14:04:53 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Yo! Det är fredag idag! Det känns som att jag inte har gjort någonting den här veckan, samtidigt som att veckan har varit lång. Men det är skönt att skolveckan är över i alla fall. Idag pratade vi om livskriser. Väldigt intressant faktiskt. 

Den här veckan är det tre underbara människor som har fyllt år i min klass! Därför ska vi ha lite firande ikväll, eller egentligen blir det väl bara en vanlig fredag på internatet, haha. Men jag har bara några öl så det ska inte spåra ur för min del. Så det så!

Nu ska jag titta lite på Vampire Diaries medans resten är på naturkunskapslektion. Life is good!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback