Nytt tema, nytt liv

publicerad den 2012-01-09 kl 22:06:48 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Det var en bra dag idag! Blev ni lite oroliga där ett tag att jag skulle ge upp och åka hem? Det kan jag säga att jag blev. Det var riktigt förjävligt ett tag, men nu känns det bättre! Det gjorde susen att träffa mina classmates igen. Även fast alla inte var där. Dom jag träffade var det i alla fall väldigt kul att träffa. Men jag sörjer att inte Fredric är här. Det är så tomt utan honom. Förhoppningsvis kommer han väl till helgen. 

Annars idag började vi med nya temat, som ska handla om psykologi. Det känns som att det här är temat alla har väntat på, så det ska bli riktigt kul. Annars hade jag ju håltimme efter lunch, men det hade även de som i vanliga fall har matte för läraren var hemma med sjukt barn, och då satt jag och snackade med Philip i flera timmar. Riktigt trevligt faktiskt. Sedan gick vi till engelskan, som faktiskt var helt okej. Vi pratade hela lektionen. Nu på kvällen har jag hängt lite med Sandie innan hon gick till partymåndagen, läst lite texter som skulle läsas tills imorgon, hängt lite mer med Philip och nu senast yogat. Helt galet, eller hur? Jag hade ju inte yogat på snart ett år, men nu tyckte jag att det var dags. Så jag tände ljus, satte på lugn, meditativ musik och la mig på golvet, haha. Nejmen det var riktigt skönt faktiskt. Sträcka ut muskler som man hade glömt att man hade. Jag ska försöka komma ihåg att göra det oftare.

Nu ska jag titta på ett avsnitt Vampire Diaries innan jag ska sova. För tillfället mår jag riktigt bra!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback