Nytt år

publicerad den 2012-01-02 kl 23:10:24 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,

Jag har ännu inte dött av min förkylning. Goda nyheter, viiisst? Även om jag känner mig ganska döende ibland. Konstigt hur dåligt man kan må av en förkylning. Eller så är det bara jag som klagar ovanligt mycket, haha. 

2012 alltså. Jag måste säga att 2011 har varit en riktig berg- och dalbana. Det började ganska förjävligt, fortsatte att vara förjävligt, blev ännu mer förjävlig, och sedan vände det! Hösten som har varit har varit den viktigaste i mitt liv. Jag fattar fortfarande inte hur jag vågade lämna allt och bara åka. Men det är lätt det bästa beslutet jag har tagit hittills i mitt liv. Jag ser fram emot de kommande 5 månaderna i Ljungskile, och sedan vet jag inte riktigt vart jag ska, vad jag ska göra. Men jag kommer väl på något antar jag.

Nu ska jag försöka sova bort den här dumma förkylningen. Vi höööörs!

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback