Vem ska till Sthlm imorgon? Jaaaaaag!

publicerad den 2012-01-25 kl 22:34:39 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Sicken skum dag det har varit idag. Jag var inte på lektionerna för jag hade hög feber hela natten och sov väldigt dåligt. Jag vaknade runt 10, gick ut i köket osminkad, smutsigt hår och jävlig för jag antog att alla var på lektion. Då kommer Philip i min klass. Precis när jag var i köket. Snacka om dålig tajming för min del. Vid halv ett gick jag upp till lunchen, mest för att det var chokladkaka till efterrätt, hehe. Men då hade jag åtminstone hunnit göra mig i ordning lite. Sedan hängde jag nere i datasalen lite innan jag gick till Lenjohn. Vi lyssnade på 90-talsmusik och sjöng väldigt högt. Det var helt underbart! Runt halv sex ringde Sandie så då gick vi ner till pizzerian för middag. Sedan hängde jag med mina korridormates ett tag. Barfota-Robban gjorde nästan så att jag fick en hjärtattack när han skulle göra smoothie med blåbär och ingefära. Ingefärebiten fastnade i stavmixern så det stänkte vinröd smoothie över hela köket, men jag trodde att det var blod. Det såg precis ut som det! Så först får jag typ panik innan han skriker att det inte är blod och då börjar jag skratta. Och då kunde jag inte sluta! Sen sa han "ska du ha en berocca boost eller?" och då dog jag. Av skratt. Det finns ingenting roligare än när Robban säger berocca boost med sin värmländska dialekt. Helt stört! Sedan gick jag i alla fall upp och umgicks med Sandie, Andreas, Victor, Philip & Robban. Trevligt trevligt!

Nu ska jag packa lite grejor innan jag ska gå och lägga mig. För jag ska till Sthlm imorgon! Tåget går 12.22 från Ljungskile. Jag hinner garanterat inte blogga innan jag åker imorgon, så antingen hörs vi i helgen eller när jag kommer tillbaka på söndag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback