Depp

publicerad den 2012-07-14 kl 17:00:49 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej hej hej hej. Idag försvann min nyfunna energi som infann sig igår. Jag gick upp tidigt i onödan för att en viss vän som börjar på F och slutar på redric skulle höra av sig och vi skulle ses. Tror ni han gjorde det? Nej. Är jag förvånad? Nej. Är jag besviken? Jaaa! Den jäveln! Nu ska jag vara konstant sur tills han hör av sig.

Tur nog så ska jag träffa Doddlish snart. Annars vet jag hur min kväll hade spenderats. Ensam, ätandes glass, deppandes i sängen. Jag tyckte väl att jag mådde lite för bra för att det skulle vara sant. Idag hann känslorna ikapp mig och jag känner mig mer oönskad och ensam än vad jag har gjort på länge. Tur att jag ska ut och promenera med Dodds snart och sen blir det pizzerian. Galet bra.

Förresten så funderar jag helt seriöst på att åka till Åmål en gång till i sommar. Jag saknar Sandie något så fruktansvärt, det är så otroligt värdelöst att vi bor så långt ifrån varandra. Men det blir nog nån gång i augusti då, om jag får komma vill säga :p 

Ha en bra lördagkväll! Och sup inte för mycket! Ni vill inte må som jag gjorde i söndags...

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback