Hääähääää

publicerad den 2012-07-15 kl 16:11:50 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej!!!! Ändrade planer, jag åker till Åmål igen redan imorgon! Hääähäää. Så jäkla awesome! Jag köpte en sistaminutenbiljett nyss och kommer åka imorgon samma tid som jag gjorde förra veckan. Fast denna gången stannar jag en vecka, and it's going to be awesome. Så idag har jag städat min lilla garderob till rum och håller på att tvätta sängkläder och packa. Jag tänker vara smart och ta en rullväska denna gången. Fan vad jobbigt det var att släpa sist! Dessutom behöver jag ju ha med mig lite mer nu i och med att jag stannar längre. Jag längtar helt galet mycket!

Nu blir det promenad med mamma innan jag fortsätter med mitt packande. Vi hörs imorgon innan jag åker!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
:D :D :D :D :D <3
2012-07-15 @ 21:15:23
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback